یدک چی
مقالات مرتبط

ثبت کالا در فروشگاه یدک چی


هرفردی که وارد سایت می شود در ابتدا کاربری ساده است ، سپس با ثبت درخواست همکاری و تائید توسط کارشناسان یدک چی می تواند فروشگاهش را ثبت کند. در مقاله قبلی « در یدک چی بفروشید »  نحوه ثبت فروشگاه در یدک چی را به شما آموزش داده ایم . بعد از آنکه پنل فروشنده برای شما ثبت گردید شما به عنوان یک همکار در یدک چی به حساب می آیید .

بعد از این مرحله شما به عنوان فروشنده در مجموعه یدک چی می توانید به گزینه مدیریت فروشگاه ها دسترسی داشته باشید و فروشگاهی که در مرحله پیش ساخته اید را به آن محصول بیفزایید .برای افزودن محصول در فروشگاهتان در یدک چی کافی است وارد بخش مدیریت فروشگاه و محصولات شوید ، توجه داشته باشید همان طور که در بالا ذکر شد اگر شما پنل فروشگاهیتان را ثبت نکرده باشید این آیکون برای شما به عنوان یک کاربر معمولی نمایش داده نخواهد شد .

پس از ورود به این بخش پنجره ای برای شما باز می گردد که تعداد فروشگاه های ثبت شده شما در یدک چی است ، در قسمت چپ صفحه به روی آیکون عملییات کلیک کرده پنجره جدیدی طبق تصویر برای شما باز می گردد که اقدامات مد نظر خود را برای  اضافه کردن محصول به فروشگاهتان می توانید انجام دهید .

اولین گزینه مشاهده فروشگاه است شما می توانید فروشگاه ثبت شده خود را در این بخش مشاهده کنید .

دومین گزینه مشاهده کالا است پس از انتخاب این گزینه شما در این بخش می توانید کالایی را که میخواهید به فروشگاهتان اضافه کنید. روی گزینه ابتدایی افزودن محصول از یدک چی بزنید تا این امکان را داشته باشید که از کالاهای تعریف شده در یدک چی به فروشگاهتان محصول اضافه کنید .

 پس از انتخاب این گزینه و کلیک روی درخواست شما در این بخش می توانید کالایی که مدنظرتان هست را به فروشگاهتان اضافه  کنید .

 در این صفحه شما با سه فیلد روبرو هستید فیلد ابتدایی افزودن محصول از یدک چی است که وقتی روی آن کلیک کنید این  امکان را به شما می دهد که از کالاهای تعریف شده در یدک چی به فروشگاهتان محصول اضافه کنید .نام کالا را جست و جو کرده و یا با توجه به فیلدهای آماده قطعه مورد نیاز وارد کرده و سازنده خودرو را تعیین و نوع خودرو را نیز مشخص کنید ،درست مطابق تصاویر زیر

اگر می خواهید فقط یک کالا را بیافزایید ،افزودن را انتخاب نموده و چهار فیلد مربوط به محصول را کامل نمائید .البته پر کردن این فیلدها ضروری نیست و شما می توانید آن ها را خالی بگذارید اما برای داشتن یک فروشگاه خوب بهتر است فیلد ها را با توجه به اطلاعات خواسته شده تکمیل نمائید.

اگر شما خواستید محصولاتتان را به صورت جمعی به فروشگاهتان اضافه کنید فقط کافی است مطابق تصویر زیر مربع های مربوطه را تیک زده و روی افزودن دسته جمعی کلیک نمائید .

نکته دیگر برای افزودن محصول به فروشگاهتان این است که اگر محصول مورد نظر شما در کالاهای تعریف شده مجموعه یدک چی نبود چه کنید ؟

دوباره روی قسمت درخواست ها کلیک کرده و  درخواست افزودن محصول جدید را انتخاب کنید . فیلدهای لازم در این قسمت را پر کنید . و در آخر پایین صفحه ذخیره محصول جدید را بزنید .

 گزینه بعدی لیست درخواست ها است .برای زمانی که شما می خواهید نتیجه ثبت کالای خود را مشاهده نمائید و ببینید که آیا کالای مد نظر از طرف کارشناسان یدک چی برای شما ثبت گردیده یا خیر.

 

مجموعه یدک چی چیزی بیش از یک شرکت است. یدک چی مشتمل بر سایت و اپلیکیشن است که به جرات می توان آنرا تنها مرجع تخصصی خودرو و قطعات در کشور دانست. بستری امن و تخصصی که تمامی فعالین حوزه خودرو را در خود جمع کرده و شرایط شگفت انگیزی را به همراه با فناوری روز با امکان رشد و توسعه کسب و کارها فراهم کرده است. ما می خواهیم بهترین راه حل برای خرید و یا فروش باشیم. ما می دانیم که فناوری زندگی و کسب و کارهای ما را تغییر داده، پس شما هم برای راحتی و آسایش در کسب و کاربه ما ملحق شوید.